عوامل موثر بر قیمت جهانی طلا در هفته های آینده
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

به اعتقاد کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا به خصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ تورم و همچنین تصمیم فدرال رزرو در خصوص محرک پولی 85 میلیارد دلاری مهمترین عوامل تاثیر گذار بر نوسانات قیمت طلا خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت جهانی طلا در هفته های آینده

به نقل از کیتکو نیوز؛ در شرایطی که آخرین نشست فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی قرار است روزهای 17 و 18 دسامبر برگزار شود گمانه زنی ها در خصوص تصمیم احتمالی فدرال رزرو برای اجرای محرک پولی 85 میلیارد دلاری همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا تا سه ماه نخست 2014 میلادی به اجرای محرک پولی ادامه خواهد داد. انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا به خصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ تورم تاثیر زیادی بر تصمیم فدرال رزرو خواهد داشت. در صورت بهبود وضعیت نسبی اقتصاد آمریکا احتمال متوقف شدن محرک پولی قوت خواهد گرفت.

قیمت جهانی طلا در ماه نوامبر بیش از 5.5 درصد کاهش داشته که این میزان کاهش در 5 ماه اخیر بی سابقه بوده و بدترین عملکرد طلا ثبت شده است.

اکثر کارشناسان اقتصادی بر این باورند که تا زمان انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال در روز جمعه آینده قیمت طلا در محدوده کنونی تثبیت خواهد شد و شاهد نوسان شدیدی در بازار نخواهیم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی